Reklama
  • Piątek, 13 stycznia (15:05)

    Dieta Tary Kraft

Tara Kraft, znana amerykańska dziennikarka, widząc, jak zwykłe kobiety i gwiazdy niechętnie fotografują się w bikini postanowiła napisać książkę („The Bikini Body Diet”).

Zawarła w niej zbiór porad dotyczących odpowiednich ćwiczeń, ale przede wszystkim właściwego odżywiania. Nie ma w niej drakońskich diet, liczenia kalorii, głodówek i błyskawicznych rezultatów. Opierając się na badaniach naukowych, Tara przedstawia zasady zdrowego i racjonalnego żywienia.

Reklama

Talerz pod kontrolą

Ważne jest to, co ląduje na talerzu. Jego połowę wypełnij warzywami, a resztę białkiem i węglowodanami. Te ostatnie nie powinny być większe niż objętość pięści.

Słodkie i zdrowe

Słodycze i słone przekąski zastąp owocami. Zawierają witaminy, antyoksydanty i błonnik, który sprawia, że czujesz się najedzona i nie myślisz o podjadaniu.

Dobre białko

By wspomóc budowę mięśni, potrzebujesz chudego białka, a to znajdziesz w drobiu oraz rybach. Unikaj zawierających dużo tłuszczu wieprzowiny i wołowiny.

Postaw na płyny

Podstawą jest picie herbaty zielonej i wody, najlepiej z cytryną, która dodatkowo podkręca metabolizm. Do tego jedz zupy i koktajle z warzyw. Dozwolona jest kawa.

Na żywo

Zobacz również

  • Zgodnie z najnowszą piramidą zdrowego żywienia, produkty pełnoziarniste, w tym pieczywo, znajdują się na trzecim poziomie, zaraz po aktywności fizycznej, owocach i warzywach. więcej

Twój komentarz może być pierwszy

Zapoznaj się z Regulaminem
Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe.