Reklama
  • Środa, 16 listopada 2016 (08:00)

    Dieta Natalii Gackiej

Reklama

Natalia Gacka jest Mistrzynią Świata Fitness Sylwetkowego, dietetykiem klinicznym i autorką książek „Dieta fit” i „Zostań fit. Nowa Ty w 180 dni”, w których zdradza, jak zyskać i utrzymać smukłą sylwetkę. Zasady te nie są rewolucyjne i może właśnie w ich prostocie tkwi tajemnica ich skuteczności.

Najważniejsze zasady diety

1. Ważna jest regularność

Jedz co 3-4 godz., by przyspieszyć metabolizm. Każdy dzień zaczynaj od lekkiego i pożywnego śniadania, a zakończ zdrową kolacją na 2-3 godz. przed snem.

2. Dbaj o nawodnienie.

Pij minimum 2 l wody dziennie, przy większym wysiłku nawet 3 l. Woda pozwala organizmowi prawidłowo funkcjonować i pozbyć się spowalniających procesy toksyn.

3. Nie poddawaj się zbyt szybko

Jednorazowe odejście od planu nie oznacza porażki. Byłoby nią dopiero całkowite porzucenie diety. Wytrwałość też się ćwiczy – nie bądź wobec siebie zbyt surowa.

4. Więcej warzyw niż owoców

Lubisz koktajle? Wybieraj te warzywne. Owoce dostarczają witamin i minerałów, jednak warzywa mają nad nimi przewagę: Są równie odżywcze, ale zawierają mniej cukru.

5. To musisz wyeliminować:

Nawet największe starania nie będą miały znaczenia, jeśli nie wyłączysz z diety żywności przetworzonej: fast-foodów, słonych przekąsek, słodyczy, słodkich napojów.

6. Dobre jedzenie i zdrowy ruch

Dieta jest najważniejsza, ale trening również jest istotny – dobrze dobrane, nawzajem się uzupełniają. Jeśli chcesz poprawić kondycję i sylwetkę, stosuj je równolegle.

Na żywo

Zobacz również

  • Aby wspomóc pracę tego ważnego gruczołu, stosuj odpowiednią dietę. Ryby morskie. Zawierają witaminę D, która zapewnia prawidłową pracę gruczołu i wspomaga leczenie stanów zapalnych. Nabiał.... więcej

Twój komentarz może być pierwszy

Zapoznaj się z Regulaminem
Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe.