Reklama
  • Poniedziałek, 31 marca (10:00)

    Dieta Ewy Chodakowskiej

Warzywa i owoce powinny występować w proporcji 70% do 30%. Prócz nich spożywaj przetwory mleczne (mleko, jogurt naturalny, twaróg) oraz inne produkty białkowe, jak drób, chudą wołowinę i ryby (łosoś, flądra). Jedz co 3 godziny, zawsze o tej samej porze. Dzięki temu Twój metabolizm znacząco przyspieszy.

Polub zielone przyprawy

Używaj zwłaszcza tych ziół, które przyspieszają przemianę materii (pieprz, chili), hamują apetyt (cynamon, imbir) i poprawiają trawienie (estragon, oregano, bazylia).

Zdjęcie

/Arch./Fotolia
/Arch./Fotolia

Zdjęcie

/Arch/123RF Picsel
/Arch/123RF Picsel

Obiad, przekąska, kolacja

Na obiad jedz np. zupę fasolową, sałatkę z grillowanym łososiem. Na podwieczorek: krem z brokułów. Na kolację: 2 grzanki pieczywa pszennego z czosnkiem.

Reklama

Zdjęcie

/Arch./Fotolia
/Arch./Fotolia

Ważne co, ważniejsze jak i sucharki

By spalać więcej i szybciej, powinnaś wiedzieć nie tylko co jeść, ale przede wszystkim jak i kiedy. Warzywa gotowane, mające wysoki indeks glikemiczny, spożywaj w ciągu dnia.

Co na śniadanie?

Ranek zacznij od jogurtu naturalnego, banana, jabłka, łyżki siemienia lnianego, łyżki nasion słonecznika i łyżki żurawiny. Na drugie śniadanie zjedz sałatkę owocową.

Nawadniaj organizm

Dzięki piciu wody mineralnej uzupełnisz poziom mikroelementów. Herbaty zielona i czerwona wspomogą przemianę materii i pracę układu pokarmowego.

Kiedy owoc, kiedy warzywo?

Jeśli masz ochotę na przekąskę wieczorem, sięgaj po surowe warzywa. By je strawić, spalisz więcej kalorii. Ze względu na wysoką zawartość cukru owoce jedz tyko do 15.

Na żywo
Więcej na temat:dieta | obiad | t

Zobacz również

  • Jeśli chcemy przetrwać zimę w dobrej kondycji psychicznej i bez przybierania na wadze, ograniczmy w diecie cukry proste. Głównym ich źródłem są słodycze, napoje gazowane, soki owocowe z kartonów... więcej

Twój komentarz może być pierwszy

Zapoznaj się z Regulaminem
Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe.