Reklama
  • Środa, 22 lutego (08:05)

    Od lekarza wyszłaś z receptą na leki i zaleceniem zmiany diety. Leki wykupić łatwo, ale co z jedzeniem? Nie wolno już ani grama tłuszczu? Jeść mięso czy lepiej nie? Nasza ekspertka radzi, na co zwrócić uwagę i od czego zacząć.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 21 lutego (08:05)

    Z wiekiem stają się coraz słabsze. Dlatego zwracajmy uwagę na to, co spożywamy.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 16 lutego (08:05)

    Gdy jesz wartościowe produkty, wystarczy ich mniej, by się nasycić, dostarczyć organizmowi wszystkiego, czego mu trzeba i nie czuć głodu.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 16 lutego (08:00)

    Dzięki zmianie nawyków żywieniowych można pozbyć się zgagi i innych dolegliwości żołądkowych bez wspomagania się lekami. Wyklucz pokarmy nasilające objawy, a wprowadź produkty o działaniu leczniczym. Umożliwi to regenerację podrażnionej błony śluzowej przełyku i żołądka. Niniejsza dieta nie służy utracie kilogramów, choć może temu sprzyjać. Poza listą produktów wskazanych i zakazanych zwróć uwagę na produkty łagodzące bolesne objawy. Najważniejsze zasady diety

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 15 lutego (08:00)

    Coraz więcej badań potwierdza duży jej wpływ na zachowanie osób z ADHD, czyli nadpobudliwością psycho-ruchową z deficytem uwagi. Z opublikowanych w magazynie „Lancet” badań prowadzonych w USA wśród dzieci od 4. do 8. roku życia wynika, że już po kilku tygodniach odpowiedniej diety u 64 procent z nich objawy ADHD znacznie się zmniejszyły. Podstawą jest wyeliminowanie pobudzających pokarmów i napojów, w tym także obfitujących w salicylany. Więcej kwasów om

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 13 lutego (13:05)

    Teraz należy szczególnie zadbać o domowy jadłospis.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 10 lutego (15:05)

    W jednym z przepisów kulinarnych wyczytałam, żeby do potrawy dodać suszone morele niesiarkowane. Co to znaczy? Renata z Sosnowca

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 10 lutego (15:05)

    Zauważyłam, że ostatnio mam większy apetyt niż zwykle. Słyszałam, że to wina hormonów. Czy to prawda? Urszula z Białegostoku

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 3 lutego (13:05)

    Są sycące, lecz przy tym lekkie, niskokaloryczne. Jedząc je po świętach, bez problemu wejdziesz w sylwestrową kreację!

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 2 lutego (15:05)

    Powstawanie zmarszczek możesz spowolnić dzięki odpowiedniej diecie. Codziennie zjadaj 2–3 migdały lub orzechy. Zawierają dużo witaminy E, chroniącej skórę przed wolnymi rodnikami. Bogate są w nią także pestki słonecznika. Chrup je na przekąskę i dodawaj do surówek. 2–3 razy w tygodniu zjedz na śniadanie jajko na miękko. Żółtko obfituje w aminokwasy niezbędne do regeneracji naskórka. Pij sok z marchwi. Jest doskonałym źródłem beta-karotenu, zmieniającego się w organizmie w witaminę A, nadając

    Czytaj więcej Komentarzy:0