Reklama
  • Piątek, 7 października 2016 (14:01)

    Niewłaściwie skomponowane menu sprzyja nie tylko nadwadze, pogłębia też uczucie zmęczenia i przygnębienia. Za to odpowiednio dobrane składniki poprawiają humor. Kluczowe znaczenie ma glukoza i jej wpływ na pracę mózgu, który produkuje serotoninę, tzw. hormon szczęścia. Nie chodzi jednak o słodycze, czyli węglowodany proste, a złożone. Równie ważny będzie magnez oraz wit. B6 i picie dużej ilości wody, której niedobór powoduje bóle stawów, wysokie ciśnienie i wzdęcia.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 7 października 2016 (14:00)

    Stosujesz niskokaloryczne menu, jesz regularnie, pijesz sporo wody, jesteś aktywna, a mimo to waga stoi w miejscu? Problemem może być gluten. Niekiedy wystarczy się go po prostu pozbyć z menu, by wreszcie zacząć chudnąć.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 3 października 2016 (14:00)

    Będziesz odporna na stres, o niczym nie zapomnisz, a twojemu dziecku nauka sama będzie wchodzić do głowy. To możliwe dzięki diecie MIND, która stała się światowym przebojem. Zastosuj ją w rodzinnym menu i przekonaj się, że rzeczywiście tak działa!

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 30 września 2016 (08:00)

    Ostatnio byłam bardzo przemęczona. Brakowało mi energii. Szybko stanęłam na nogi po kuracji sokiem z marchwi. Piłam go codziennie, rano i wieczorem, przez 3 tygodnie. Już po kilku dniach poczułam przypływ sił. Dowiedziałam się też, że sok z marchewki obniża poziom cholesterolu.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 29 września 2016 (10:05)

    Jak przejąć kontrolę nad swoją wagą? Oto lista Twoich sprzymierzeńców. Dzięki tym produktom zapanujesz nad głodem i wspomożesz spalanie tkanki tłuszczowej. Brzmi nieprawdopodobnie? A jednak. Spróbuj. • Jajka – dzięki wysokiej zawartości pełnowartościowego białka, szybko zaspokajają głód i powodują, że czuje my się syci na długo. Badania pokazują, że Ci, którzy jedzą na śniadanie jajka, dostarczają dziennej diecie o blisko 330 kcal mniej od tych badanych, którzy wybierają na śniadanie inny p

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 28 września 2016 (13:06)

    Dzięki nim szybko zapomnisz o wystającym brzuszku! Wypróbuj jedną lub wszystkie z naszych kuracji, a poczujesz się wyjątkowo lekko.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 27 września 2016 (13:01)

    Jesteś na diecie i nie chudniesz? Nie jesz tłusto, a masz wysoki poziom cholesterolu? To wina cukru, ukrytego także w produktach „light”. Sama nawet nie wiesz, że go zjadasz!

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 23 września 2016 (08:05)

    Stwierdzono u mnie chorobę Hashimoto. Czy mogę jeść pieczywo?

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 23 września 2016 (08:00)

    Do zaburzeń zwanych artretyzmem lub dną dochodzi wtedy, gdy organizm zatrzymuje zbyt wiele kwasu moczowego. Podlega on krystalizacji, a ostre kryształki, nazywane moczanami, odkładają się w obrębie stawów i powodują stan zapalny, obrzęki i ból. Odpowiednio zbilansowaną dietą można obniżyć poziom kwasu moczowego we krwi nawet o 15%. Należy unikać pokarmów i napojów bogatych w związki zwane purynami i pić duże ilości wody. Najważniejsze zasady diety

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 15 września 2016 (13:10)

    Najważniejszym składnikiem topinamburu jest inulina. To naturalny prebiotyk, który korzystnie wpływa na mikroflorę jelitową. Reguluje pracę przewodu pokarmowego, łagodząc dolegliwości żołądkowe. Inulina obniża też poziom cholesterolu i glukozy we krwi, dlatego nie może zabraknąć jej w diecie osób chorych na cukrzycę. Warzywo zawiera także magnez i witaminy z grupy B, istotne dla prawidłowej pracy układu nerwowego. Sprzyja koncentracji i działa antystresowo. Jest św

    Czytaj więcej Komentarzy:0