Reklama
  • Środa, 25 maja (13:05)

    Wicemiss Polonia z 1987 r., pierwsza znana w świecie polska modelka dziś ma prawie 50 lat, a wciąż zachwyca szczupłą figurą. Na czym polega jej sekret? Zdaniem Bogny powinniśmy dostosować dietę do trybu życia. Należy też obserwować, jak organizm reaguje na określony pokarm, np. zawierający gluten, mleko, kofeinę. Bogna nie wierzy w proste rozwiązania. Choć uwielbia słodycze, zaleca umiar. Na co dzień stosuje kilka z

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 23 maja (08:00)

    Na wiosnę potrzebujemy doładowania akumulatorów, chcemy poczuć się świeżo i lekko! Zapewnią nam to pokarmy o korzystnym dla zdrowia, wysokim pH.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 23 maja (08:00)

    To, co jemy, może ułatwić powrót do zdrowia. Oto najważniejsze składniki menu wzmacniającego.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 19 maja (11:00)

    Chora trzustka wymaga ogromnej dbałości o dietę. Ważne jest zachowanie proporcji między węglowodanami, tłuszczami i białkami. Istotne jest też przestrzeganie zasady 5-6 małych posiłków dziennie. Łączna ich kaloryczność nie może przekroczyć 2000 kcal.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 19 maja (11:00)

    Od czasu gdy z powodu nadciśnienia zaczęłam brać lek z grupy beta-blokerów, utyłam aż cztery kilo. Czy dodatkowe kilogramy mogą mieć związek z lekiem? Czy grozi mi tycie w nieskończoność? Jadwiga z Malborka

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 19 maja (08:05)

    Jedz makaron, szczególnie z razowej mąki lub gotowany na półtwardo (al dente). Wybieraj pełnoziarniste produkty zbożowe (razowy chleb, graham), płatki zbożowe, kukurydzę, kasze. Pij sok z owoców cytrusowych (pomarańczy, grejpfrutów), najlepiej świeżo wyciskanych. Sięgaj po jajka, mleko oraz przetwory mleczne: sery białe, jogurty, kefiry. Spożywaj potrawy z ryb (minimum 2 razy w tygodniu) szczególnie morskich: makreli, łososia, sardynek, śledzi. Przyrządzaj chude mięso, zwłaszcza drobio

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 17 maja (11:05)

    Jagody goji, nasiona chia, algi, grzyby shitake, sok z aloesu, miód manuka... Lista superzdrowych produktów jest długa. Bogactwo ważnych dla zdrowia składników ma zapewnić nam młodość, odporność na infekcje, uchronić przed refluksem, zgagą, nowotworem. Za te produkty należy jednak słono płacić – 1 kg goji kosztuje 50 zł, a chia nawet 100 zł. Jak się okazuje, nie musimy narażać naszych portfeli na takie spustoszenie. Pod względem wartości odżywczych rodzima żywność wcale nie ustępuje import

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 17 maja (11:00)

    Kochasz słodycze i nic tego nie zmieni, nawet cukrzyca. Ale nie musisz rezygnować z nich już na zawsze. Wystarczy, że po deser będziesz sięgała tylko od święta. Znaczenie ma także wybór słodkości. Jeśli masz ochotę na ciasto, upiecz je z mąki pełnoziarnistej, dodając niewiele tłuszczu i zamiast cukru np. ksylitol lub stewię. Takie też jest naprawdę pyszne. Wypróbuj nasze przepisy i przekonaj się sama.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 17 maja (11:00)

    Wiele z nas przestaje traktować dietę jedynie jako sposób na szybkie schudnięcie. Teraz to synonim zdrowego odżywiania i stylu życia.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 16 maja (13:05)

    Znów nie zdążyłaś zgubić kilogramów przed sezonem bikini? Spokojnie od tego są diety last minute. Oto najskuteczniejsze:

    Czytaj więcej Komentarzy:0